Sunteți aici: StructuraConsiliul JudeteanRegulament de ordine interioaraRegulament de Ordine interioară al Aparatului Propriu al Consiliului Judeţean MaramureşCAPITOLUL XI. Accesul în instituţie

CAPITOLUL XI. Accesul în instituţie

Art. 40. Accesul în sediul instituţiei, pentru tot personalul Consiliului Judeţean Maramures, se face prin poarta de acces comun în instituţie.

 

Art. 41. Accesul persoanelor străine în incinta Consiliului judeţean se face astfel:

  • persoanele fizice şi reprezentanţii persoanelor juridice vor avea acces în sediul Consiliului judeţean în zilele lucrătoare între orele 9-14, în baza actului de identitate. Accesul la Compartimentul de Relaţii cu Publicul este permis în zilele de luni până vineri, între orele 9.00 și19.00. iar sâmbăta între orele 9.00 și 14.00.
  • persoanele care solicită acces la cabinetele preşedintelui sau alel vicepresedintilor, dacă se încuviinţează primirea în afara programului de audientă, vor fi insoţite de funcţionarul public responsabil de relaţiile cu publicul;
  • delegaţii din străinătate au acces în incinta Consiliului Judeţean numai cu aprobarea conducerii instituţiei;

 

Art. 42. Relaţii privind problemele ce intră în competenţa de rezolvare a Consiliului Judeţean, se dau zilnic, de luni pâna vineri, între orele 9.00 și 19.00, iar sâmbăta - între orele 9.00 și 14.00,  prin Compartimentul de Relaţii cu Publicul.